myTaste.se silverstenk - Ladda om för ny vecka

Ladda om för ny vecka


 

Hej mina vänner! ♥ Har ni det bra därute i vårt avlånga land?
Här är det okej, förkylning kryper sig på men det går ändå!
Hela veckan rusade förbi och likaså helgen. Så nu sitter jag här och har inte gjort någon foodprep till denna vecka, jag har ätit lite okontrollerat senaste veckan och träningen såg jag nog till för några veckor sen sist ;)

Men då får man liksom vända på skutan! Jag har redan skrivit matlista för denna veckas middagar, jag har inventerat frys och skafferi, jag jobbar hemifrån denna vecka och då lägger jag tid på att laga luncher varje dag. Kanske blir det gröt, som jag cravar idag haha :)

Någonting jag tycker är svårt är när man har hela frysen full av mat men tycker att man inte har den blekaste aning om vad man ska göra! Lite som när en kvinna med en överfull garderob hävdar att hon inte har några kläder ;) Igenkänning någon?

Men denna vecka har jag alltså varit ordentlig och lyckats klura ut recept med köttfärs, fisk, korv och bacon. Jag har helgens meny kvar att knåpa på, men det hinns med. Allteftersom jag lagar recepten lägger jag ut dom här. Man kan aldrig få nog av inspiration till middagar i veckan.

Kram, Silverstenk
 
 
 
Mat, Vardag, Viktresa | |
Upp