myTaste.se silverstenk - Vad är det för dag?

Vad är det för dag?



Ja, vad är det för dafg idag? Jag känner mig lite lost. När man är så mycket hemma som jag är så spelar det ingen roll om man fyller dagarna med bra och aktiva saker. Man blir dags-vill ändå. Haha.. Därför skriver jag in saker jag planerat i kalendern ändå, som tillexempel gårdagens bak. "Bakdag" står det i almenackan. Vilken extrem dagsaktivitet, eller hur?! Haha.. Fast jag vet att det är onsdag idag. Det vet jag om jag tänker efter lite. :)

Idag har jag däremot inte ett skvatt på schemat. Tvätta lite arbetskläder som har prioriterats bort när tvättmaskinen gick sönder så vi låg efter med tvätten. Kanske städa garderoben? Dra ett varv med dammsugaren. Haha.. Vilka ilandsproblem ;)

Jag ska däremot dela med mig av recept på både vitlöksfrallor och min Milanesesoppa idag :) Det har jag fått önskemål på att jag delar med mig av. Så klart jag gör det då! :)

Hoppas ni har en skön onsdag, vad ni än gör därute i vårt vintriga avlånga land!

Kram, Silverstenk
 
Mat, Vardag, Viktresa | |
Upp