myTaste.se silverstenk - God morgon fina ni♥

God morgon fina ni♥





Godmorgon ni fina! ♥ Hoppas att ni vaknar lika glada och tillfreds med livet som jag gör idag :)
Det blev tidig uppstigning idag, vaknade tillsammans med mannen som åkte till jobbet klockan fem.
Men vad vore väl livet utan lite tidiga mornar haha:)

Idag är en jobbdag, kör det senare passet så kanske ska jag säga jobbkväll. Det ska bli skönt att få lite miljöombyte faktiskt. Nog för att man får mycket gjort när man går hemma mycket, som städning av garderober.. rensning av skafferi.. inspektering av dammråttorna under sängen.. haha:)

Häromdagen kom det en liten broschyr från Vårruset i brevlådan. Den öppnade jag idag till morgonkaffet. Det vore någonting att se dram emot i år, så som förra året :) Förra året tränade jag till vårruset, men låg sjuk med en inflamerad mage hur länge som helst. Så det blev ingenting med de. Men i år ska jag nog bannemig köra!
Är ni intresserade av lopp? Vilka har ni ställt in siktet på?:)

Kram, Silverstenk
Träning, Vardag | |
Upp