myTaste.se silverstenk - Fredagsfeeling

Fredagsfeeling




 

God morgon mina vänner! ♥ Sovit gott?
Jag stupade i säng igårkväll vid 12 och tvärslocknade haha. Fick jobba över i 2 timmar och fick hoppa över rasten. I mina värld: Inte roligt. Inte roligt alls ;)

Idag är det fredag! Vägningsdag! Minus på vågen även denna vecka. så himla skönt! Jag har verkligen försökt denna vecka och det verkar ha gett resultat! :) Hela 0,8kg minus. Jag brukar ligga runt 0,2-0.4 kg per vecka. Så jag är helnöjd! :)

Fredag innebär att jag ska knåpa ihop någon god middag till fredagsmyset ikväll!
 Jag är inne på lite vegetariska alternativ till något med smokey bbq. För mig finns det inget som säger sommar så som grillat, och jag är bra sugen på sommar idag ;) Vi får väl se vad jag hittar på! Mannen får i vilket fall som helst en kötträtt, så då delar jag med mig av recept som passar alla i så fall :) ( Kan hända att det bara är vegetariskt och inte veganskt dock, återkommer om de!)

Men, innan jag ställer mig i köket och knåpar så ska jag bege mig mot storstaden tillsammans med min syster när hon slutar jobbet. Jag har många syskon, denna syster är en av de två favoriterna ♥ Haha, sådant kan man bara säga när man vet att dom inte läser detta, eftersom jag är lite anonym. hihi.
Men, favvo-systern och jag ska fika och shoppa lite. Lite kvalitétstid, helt enkelt :)

Hoppas ni får en skön fredag! Matbilder och eventuella recept kommer senare idag, :)

Kram, Silverstenk
 
 
Mat, Vardag, Viktresa | |
Upp