myTaste.se silverstenk - Ny vecka och nya tag

Ny vecka och nya tag



Hej vänner! Nu var det en ny vecka med nya tag!
Min älskade sambo har tagit tag i jobbet igen, han tyckte att det skulle kännas bättre att göra något och inte bara sitta hemma. Vad som än känns bra för honom stödjer jag.
Så, då kan ju inte jag vara sämre än att återgå till rutinerna! :)



Denna vecka fokuserar jag på bra mat, eftersom föregående vecka blev si och sådär. En nystart helt enkelt! :) Jag har enormt mycket ägg hemma och det är egentligen helt fenomenalt bra. Idag kokade jag 6 ägg och åt ett till frukost med en klick kaviar, och resten stoppade jag i kylen. Pergekt att trycka i sig ett när blodsockret faller i rasande fart och man är påväg mot kakburken! :) . (Händer mig typ jämt känns de som haha )

Förra veckan blev det ju bara ett pass på gymmet också, så denna vecka ska jag även försöka sasta mer på det också :) Men man får ta en dag i taget under omständigheterna. Och vad är väl livet om man bara lever efter rutiner och bestämelser egentligen :)

Hoppas ni får en skön start på veckan!
Kram, Silverstenk

Mat, Vardag, Viktresa | |
Upp