myTaste.se silverstenk - Förkylningar

Förkylningar


Bild från förra våren.

Har ni också sådär tvivelaktigt vinterväder så ni luras tro att det är våren som anlänt, för att inom loppet av 20 minuter rusa undan snöblasket som vräker ner? Yes, här med ;)

Och idag vaknade jag med en helt igentäppt näsa och rosslig hals, något höjd kroppstemperatur och träningsvärk som aldrig förr i mina små timmerstocksben. (Från gårdagens 7 trappor, upp och ner med möbler, upp och ner haha)
Det gör mig så himla besviken att känna mig hängig nu. Jag har ju 22 pass att kötta på gymmet kvar! haha..:)
Men det gör inget. Man måste tänka på kroppen först. Hälsan är vitkigast och det är ju trots allt en bättre hälsa jag vill uppnå med den här utmaningen. ( #påskutmaning16 på instagram)

Så jag får ta det lilla lugna idag och se hur kroppen mår, så köttar vi gymmet i morgon igen! :)

Hoppas ni får en skön måndag!
Kram, Silverstenk


Träning, Vardag, Viktresa | |
Upp