myTaste.se silverstenk - Att må bra

Att må bra


hej vänner! Hoppas ni alla har de bra där ute i vårt avlånga land! :) Jag själv har det ganska bra, näsan är lite envis idag med men det stoppar inte mig! haha..:) Jag har spenderat en och en halv timma på gymmet idag och med det är jag verkligen supernöjd! Jag körde mestadels kondition den tiden men körde 30 minuter styrka också.

Vanligtvis är det väldigt tomt på gymmet de tider jag är där men idag var de jag och 50+ gänget som köttade ihop haha. Det är roligt tycker jag, med mångfald på gymmet. Alltifrån tonåringar till pensionärer, kroppsbyggare till maratonlöparna. Tjockisar och spinkisar haha :)





Jag har köpt mig ett par nya uteskor också! Nu när snön är borta och vi ibland har så mycket som 7-8 plusgrader så är det ju nästan så benen spritter :) Tyvärr är min ekonomi så dålig så den håller inte för supervärsting skor för 1500 kr. Nej, dessa är köpta på stadium outlet för 199 riksdaler ;)  Det duger gott åt mig att skutta omkring i här ute på landet!

Jag förstår verkligen vad man menar när man säger att man mår så bra om man rör på sig. Nu har jag inte tränat upp flåset och styrkan så pass så att jag känner av de långsiktiga fördelarna med träning. Men de kortsiktiga är inte mindre viktiga dom

- Glädjen i att orka jogga  500 meter längre än förra gången
- Känslan av skön utmattning när man går och lägger sig på kvällen efter dag med fullt ös OCH träningen har blivit av
- Stoltheten varje gång man är ombytt och redo för ett pass, och stoltheten efteråt. "Jag vill. och jag KAN".
 


Glöm inte bort det mina vänner, att varje steg vi tar i rätt riktining är en seger. Det tar tid att gå ner i vikt, att omskulptera kroppen, att öva upp flåset. Men vad vi än vill göra KAN vi klara av. Vi kan de. Bara vi ger oss fan på att det ska bli gjort.

Ha en skön eftermiddag, ni underbara ♥

Kram, Silverstenk



 
Träning, Vardag, Viktresa | |
Upp