myTaste.se silverstenk - Aktiv vecka

Aktiv vecka





Hej vänner där ute! Hoppas ni haft en helskön helg! :) Min helg avslutades med en dag i aktivitetens tecken. hela dagen har vi burit möbler och sprungit i trappor - hela 7 stycken! Tror ni att man är lagom mör i kroppen nu när man kryper till sängs?! :)

Jag är riktigt nöjd med denna veckas aktiviteter - jag har ändrat mitt aktivitetsmål från 40 tillbaka till 20 igen nu när jag är sjukskriven. Det blir ju inte alls lika mycket vardagsmotion när jag mest är hemma. Men denna vecka skrapade jag alltså ihop 38 ap ändå, och det är jag helnöjd med!

Jag verkligen fram emot gymmet! Det ska bli superkul. Och hur roligt är det inte när man känner så inför träningen?! Haha, yes, jag är en forntida soffpotatis så för mig är det en nyupptäckt känsla, bara 2 år gammal :)

Ha en fortsatt skön söndagskväll!
Kram, Silverstenk
 
Träning, Vardag, Viktresa | |
Upp