myTaste.se silverstenk - Återigen tillbaka

Återigen tillbaka

 
 
 
Hej vänner! Nu var det en stund sedan igen! Men det har varit mycket med allt. Mest energi har lagts på Instagram  (@silverstenk) men nu ska jag väl kunna få till bloggen med:) 
 
 
 
Dagens lunch: snabb ost och skinksås på tetra med extra tillsatt skinka med pasta och ärtor, 8sp.
 
Det har varit mycket mat och mycket fokus på hälsan senaste månaden på Instagram. Jag har kommit in i en skön fokus-period, så nu går det riktigt bra! Det är roligt när det gör det med. :) 
Jag ska försöka dela med mig av med och motgångar här nu, för det vet vi ju allihop att så är det ibland. Men nu är jag inne i en bra fast, så nu ska jag ösa över all positiv energi och lycka här, ta emot! Haha :)
 
Kram, Silverstenk ♡
 
 
 
Vardag, Viktresa, hemlagat | |
Upp