myTaste.se silverstenk - Müsli

Müsli

 
 
 
 
Ibland kan jag bli fasligt sugen på müsli tillsammans med yougurt! Igår var jag därför iväg för att köpa mig lite sådant till kvällsmaten. Men varenda paket innehåller nötter eller spår av nötter. Det funkar inte för mig som är allergisk. 
 
Då köpte jag mig istället extra havregryn och ekologisk svensk honung och knåpade ihop ett recept och gjorde mig en egen :) det är samma points som på köpt müsli men roligare med eget :) perfekt med 2msk för 2pp i yougurten. 
 
Kram, silverstenk
 
 
Mat, Vardag, Vegetariskt, Viktresa | |
#1 - - Kristin:

Åh jag är med allergisk mot nötter men älskar müsli. Hur har du gjort?! Vore tacksam för svar:)

#2 - - Kristin:

Hej!slrivit men det har inte kommit upp:(hoppas du vill svara.jag är med allergisk mot nötter och skulle hemskt gärna veta hur du gör muslin:) kram Kristin

Svar: Hej! Jag har inte varit inloggad, så såg det först nu! Såklart ska du få recept! Fixar det senast i morgon! :) kram Silverstenk
Silverstänk

Upp