myTaste.se silverstenk - Oh happy day

Oh happy day




Jag var häromdagen däven över att jag kilat upp ett par hg senaste veckan, och därför kontrade jag med måttbandet, Och titta! ytterligare -4 cm. Nog fasiken blir man på gott humör av de!

Jag jobbar denna vecka med att tycka om min spegelbild oavsett vad vågen visar, men visst hjälper de också att vågen idag kilat ner på 68 kg igen. A-M-A-Z-I-N-G. Är det rätta ordet för hur de känns!

Målet till jul var 68.0 kg. Det är inte långt ifrån nu. Kanske kilar vi ner lite till, kanske inte. Ingen brådska, för jädrar i min lilla låda, såhär bra har de aldrig gått eller kännts förut!

Jag vill skicka ut all den positiva energi jag har med mig idag, så ta emot vv-kompisar!
Tillsammans fixar vi de här! Pepp Pepp!


Kram, Silverstenk
Träning, Viktresa | |
Upp