myTaste.se silverstenk - Ledigt

Ledigt

 
Idag är en dag med "jobba på inre frid". Vad i hela världen innebär det?! Jo, idag ska jag skramla ihop daglig aktivitet med att städa undan julen ;) 
 
Jag är sååå trött på julen nu! Nu längtar jag efter annat ljus och ljusa gardiner. En bukett tulpaner kanske? Det skulle sätta den inte friden haha ;) 
 
Jag jobbar på timmar och förra veckan samt denna vecka behövdes jag inte på jobbet. Sure, det suger men man får göra det bästa man kan. Då lägger jag fokus på min inre frid på hemmaplan!
 
 
 
 
Så med mycket kaffe ska jag ruska om hela huset idag. Och ikväll blir det gymmet! Jag ska få med mig mannen med, det är så peppande att träna ihop. När jag har en dålig dag så lyfter han mig och får mig att kämpa lite hårdare. Team work♡ 
 
Kram, Silverstenk 
 
 
 
Träning, Vardag, Viktresa | |
Upp