myTaste.se silverstenk - Påsk Utmaning 2016

Påsk Utmaning 2016


OH YES! Jag har dragit igång en påskutmaning även i år! :) Förra året var det precis innan påsk och att då knata på 30km på 5 dagar. Denna gång är de en utmaning som fortlöper under hela 8 veckor. Jag har den på instagram under hashtag #påskutmaning16 och där får alla som vill vara med och lägga upp sina bilder och inspirera varandra! :)

Man behöver såklart inte ha samma mål som mig, det vore ju orimligt många gånger. Eftersom alla har olika förutsättningar och olika mål. Jag vill klara av att springa 5km och så kanske någon annan vill klara av att springa milen under 50 minuter eller kanske klara av att springa 1000meter utan att stanna. You get it :)





Vem älskar inte den tokiga hönan här på bilden, förresten? helt underbar haha :) Lite sådär jag ser ut på gymmet när jag ska hoppa saxhopp :)

Så mina mål är att kötta på 25 träningspass, klara av att springa 5km och att minska 3kg i vikt under dessa kommande 8 veckor. För mig är det mål som är roliga och inte alls omöjliga, men jag måste jobba för att nå dom. Det är väl hela poängen med mål kanske :)

Det ska bli himla roligt och kommer få vinter-våren att springa iväg i rasande fart och låta det bli vår på riktigt.
Det skulle vara så roligt om just Du ville vara med och inspirera, peppa och peppas av andra :) Häng på vetja!

Kram, Silverstenk




 
Mat, Träning, Vardag, Viktresa | |
Upp