myTaste.se silverstenk - hej vardag!

hej vardag!



Hej vänner! Åh har jag tagit semester, eller vad?! Hela 4 veckor med mer eller mindre ingen kontakt med någon/någonting via telefon och internet. SÅ. HIMLA. SKÖNT. Haha.. Men nu är det dags att ta sig tillbaka till vardagen igen :)

Jag har ätit gott, druckit gott, motionerat skönt och ställt in vågen i garderoben. Där får den stå också, tills jag känner för en update. jag känner mig så kravlös och befriad efter semestern, jag ska försöka hålla kvar vid dessa känslor så länge jag bara kan.





Igår var jag till affären och storhandlade allt jag kan tänkas behöva för en god start efter semestern. Det känns stabilt och det känns bra. Jag ska fundera ut någon skön startutmaning för #100kmibenenutmaningen som ni kan följa och haka på på instagram. Ta det lite vackert, som det kommer :)

Hoppas ni också haft en skön sommar nu när de snart är dags att bege sig tillbaka till vardagen och rutiner igen!

Kram, Silverstenk
 


Vardag | |
Upp