myTaste.se silverstenk - Adventsstök med points i baktankarna

Adventsstök med points i baktankarna





Nu doftar hela huset sådär alldeles underbart och nybakat :) Jag har ledig helg och faktum är att jag är långledig. Så nu blir de adventsstök för hela slanten! Idag bakade jag lussebullar och pepparkakor, idag är sambon med sin bästa vän, så när dem kommer hem igen ska jag bjuda dem på fika.:)









 
 
Lussebullarna blev riktigt stora och fina, och dem kostar bara 4pp styck :) Alldeles lagom att äta till adventsfikat, Utan att behöva norpa alltför många VB och vara ledsen för de.

Pepparkakorna däremot var jag lat över i år, jag köpte färdig deg. *Skämskudde fram* Annars gör jag alltid min egna deg, men i år gjorde vi annorlunda.










 
Pepparkakorna är som vanligt, 10 g 1 pp :) Nöjd med dagens prestation!
Nu är de bara allt gottis kvar, i form av tryfflar och knäck och kanske ett och annat risbräck. :)

Kram, Silverstenk
 
Vardag, Viktresa | |
Upp