myTaste.se silverstenk - Avsluta 2014 med ett vrål

Avsluta 2014 med ett vrål

 
 
 
 
 
Som rubriken säger så är de precis som jag känner.jag känner att 2014 var ett jävla år, både ett jävla bra år men också ett jävla skit år. Cancern avancerade och blev mer aggressiv och jag åt allt som kom i min väg. Jävla skit år. Men sen svarade kroppen positivt och sista operationen hjälpte faktiskt. Jag reste mig upp ur min "tycka synd om mig hög" och sen körde jag på. Jävla bra år. :)
 
Idag vägde jag in på 66.6 kg. De är nästan minus 10 kg. Ett par hg kvar. Och jag är SÅ NÖJD. Jag känner att jag avslutar mitt 2014 med bravur,  jag rockar hela vägen in i 12 slaget. Och 2015 kommer fortsätta på samma sätt. För allas våra kroppar förtjänar bra mat, bra motion, och människor som lever i dem som faktiskt uppskattar dem och älskar dem, för dem lever och dem fungerar.
 
Med dem orden önskar jag er en fantastisk nyårsafton och ett gott nytt år!!:)
 
Kram, Silverstenk
Vardag, Viktresa | |
Upp