myTaste.se silverstenk - Och så har vi självdiciplinen!

Och så har vi självdiciplinen!

 
 


Jag gick upp tidigt idag, redan klockan åtta. Det är tidigt för någon som är sjukskriven, barnlös och vänt på dygnet. ;) Jag skulle gå upp och ut i det fina vädret, sträcka på benen och riktigt omfamna dagen med en pw och ljudbok i öronen. Jag kom ut till köket och satte på kaffe, gick tillbaka med kaffet och drog på mig dubbla täcken och vägrade sen gå upp. Självdiciplin, much? ;)

Nej, jag är ingen morgonmänniska sådär. Nu hade jag varit vaken tillräckligt länge för att till och med gå ut och springa. Men, (det finns alltid ett "men" eller hur?! haha) nu ska jag åka iväg hela dagen. Men jag tror att jag kommer smita ifrån med sällskapets jycke, dra en sväng i skogen.Att jag misslyckades med det tänka passet nummer 8 i morse spelar ingen roll mina vänner, jag har en plan! ;)

Kram, Silverstenk
 
 
 
 
Träning, Vardag | |
Upp