myTaste.se silverstenk - Allt på en gång

Allt på en gång


Just nu händer allting på en gång. Jag var hos doktorn och får rehablitera min handled med träning hos sjukgymnasten. Under tiden så är jag heltidssjukskriven. inte roligt alls faktiskt. Jag blir så himla rastlös, man städar, tvättar och pysslar och motionerar och sen börjar man om igen. Alla andra jobbar ju, så sällskap kan man ju glömma haha..Men man får gör det bästa av vad man har. Det vill säga: Träna upp handleden ordentligt och använda tiden till någonting bra. :) Vi får väl se hur de går!





Igår när jag kom hem efter en långdag med springande så hade mannen min fixat kvällsmat. varm smörgåstårta! MUMMMMS!  Denna goding landar på 14sp per del, och en tårta ( Ja, en halv cirkel då alltså ) blir 6 delar.
Grymt gott var det och jag njöt av varje tugga! :)

Kram, Silverstenk



 
Vardag | |
Upp