myTaste.se silverstenk - Nya SmartPoints med Viktväktarna

Nya SmartPoints med Viktväktarna

 
 
Nu har Viktväktarna uppdaterat sitt system och gjort tjusiga förändringar! Jag gillar dem! Däremot strular appen med allt det nya, men jag tror nog att det blir bra tillslut.
 
Nu kör man alltså på SmartPoints istället för ProPoints. Det finns dem som är upprörda för att vissa saker kostar mer i sp än i pp, men vi har alla fått ökade dagliga intag, och fokuset är på nyttig mat, så nu kan man se kyckling 125g för 1sp (tidigare 3pp) och godis 1hg 23sp (tidigare ca 12pp) balaaaans mina vänner ;)
 
 
 
 
Mina dagar med mat ser olika ut nu. Jag har haft dagar med 8-10sp kvar när jag lägger mig, och dagar då jag slirade när jag tänkt fel och åt innan och räknade efteråt. Men man lär sig! :) 
 
Kram, Silverstenk 
 
 
 
Mat, Vardag, Viktresa | |
Upp