myTaste.se silverstenk - Busväder, kaffe och träning

Busväder, kaffe och träning





Ute blåser det storm idag och det både snöar och regnar. Hu! Idag är jag tacksam över att jag har mitt gym här hemma, slippa bege mig ut i busvädret!
Jag vet inte riktigt var jag står med motionen. Mer än att jag faktiskt motionerar. Det är svårt, jag har inte hittat något riktigt givet att göra. Mer än konditionsträning, bandet och cykeln.

Jag har en himla massa verktyg och redskap, men jag tror jag behöver göra ordentlig research för att faktiskt veta hur jag bäst använder alltsammans haha. Det är ju egentligen då det inte är jättekul, när man inte vet hur man bäst tränar med allting. Då känner man att man gör fel - och då blir det inget roligt.
Har ni några bra tips och råd på rolig och allsidig träning?

Så- därför ska jag sätta mig och göra träningschema nu! Med en kopp kaffe i högsta hugg och plugga på ordentligt hur man gör olika övningar och sedan riva av ett pass ikväll med mannen.

Gör någonting idag, du tackar dig själv för i morgon.

Kram, Silverstenk


 
Träning, Vardag, Viktresa | |
Upp