myTaste.se silverstenk - Påsken kom och gick

Påsken kom och gick


Oj nu var det längesen! Hoppas allt är bra med er där ute i vårt avlånga land! :)
Påsken kom och påsken gick även i år. Min påskutmaning gick väl både bra och dåligt skulle jag säga! Haha.. Jag sprang 3 km, jag stod helt still på vågen och jag tränade 18 pass. Det duger iallafall! Inte blev de minus 3 kg, 5 km jogg och 25 träningspass. Men det är så livet är, ibland blir det som man tänkt och ibland inte .. :)

 
 
Så nu har jag förstås tänkt mig att rivstarta denna vecka med ett veckomål! Och det är de som får mig att lyfta på rumpan och göra något åt saken när man gottat ner sig för djupt i soffan ;)
Denna vecka siktar jag på 40 aktivitetspoints, 30 km i benen och ett minus på vågen! Det känns bra och realistiskt för denna vecka :)

 
 
Jag och min man skulle kört oss en terrängrunda igår, men han kände sig inte helt frisk i kroppen så vi körde på en hemmadag här i trädgården istället! Det är välbehövligt, mycket döda buskar och löv som behöver räffsas. Jag har påbörjat ett potatisland med, så jag har att göra! :) Så bara igår skrapade jag ihop 14 aktivitetspoints och 4 km i benen. En får vara nöjd med det lilla :)

Kram, Silverstenk


 
Träning, Vardag, Viktresa | |
Upp