myTaste.se silverstenk - Utmaningar

Utmaningar

Hej vänner!!
Hoppas ni har de skönt i sommarvärmen! Här är det molnigt, men fortfarande helt okej värme! Perfekt väder för att gå ut och få ett par km i benen :)

På tal om att få km i benen så har jag under de snart senaste 7 veckorna haft utmaningar på instagram, under taggen #100kmibenenutmaningen ! De har inneburit alltifrån en utmaning att få 100 km i benen till semestern, till att få 100 km i benen inom 3 veckor och nu att få 50 km i benen varje vecka ( 2 veckor = 100 km).






Detta har varit SÅ himla roligt, och SÅ himla givande! Alla vanor är lika beroendeframkallande, både goda och dåliga vanor. Denna vana är så beroendeframkallande så det är nästan läskigt haha!

Jag längtar varje dag efter att komma ut och sträcka på benen, speciellt i terräng. Mycket backar och mycket mossa = Lycklig tjej! Det är ett par av er som följer mig på instagram som har hängt på, och det är riktigt roligt. Jag önskar nästan att fler ville hänga på, för det är så himla roligt och verkligen peppande att se andra kämpa på dem också!

Vad har då utmaningarna åstadkommit vad de gäller kroppen? Ja, en liten förändring på benen kan jag ana. Stooor förändring på kondisen, helt klart! Vikten står still. Helt otroligt, sen i julas (!!!!) men jag är inte bitter. På riktigt, handen på hjärtat, så är jag inte bitter. Lite bekymrad kanske, men jag är i runda slängar i 25 års åldern, äter bra och motionerar varje dag, så 66-67kg gör mig inte ett dyft. Tro det eller ej! ;)

Kram, Silverstenk
 
Träning, Vardag, Viktresa | |
Upp