myTaste.se silverstenk - stå still

stå still

 
 
I Dag var de vägningsdag! Jag ligger still sedan förra veckan,  det känns förstås bra.:) men samtidigt är jag tvungen att rannsaka mig själv, varför. Varför ligger jag still,  när jag ätit bra och hållt fokus.
jag har förvisso varit sjukt hungrig mest hela tiden, mot kvällen kan jag ha tagit vb för att inte lägga mig hungrig. 
 
Jag vet att jag varit jätte dålig på vatten denna vecka. Och vatten har betydelse faktiskt. I lagom mängd förstås; man kan även dricka ihjäl sig på vatten. :)
 
Jag har inte motionerat. Typ alls. Jag har inte kommit upp i stegmål en enda dag denna vecka,  ( stegmål är 7000 steg, det är "må bra" mängd, mer är alltid bra också förstås! ) men denna vecka har varit skit dålig på de sättet. 
 
Jag är såklart glad att det inte är Plus istället för att stå till. Men jag har 5 kg kvar till stora målet; då vill det till att man är ärlig mot sig själv :) 
 
Nya mål:
- dricka vatten
- komma upp i stegmål
- försöka hitta matbalans, motverka plötslig hunger
 
jag gör mitt bästa så får vi se hur det går! :)
 
Kram, silverstenk
 
 
 
Vardag, Viktresa | |
Upp